~~KERETAKU~~

~~KERETAKU~~

Friday, December 31, 2010

MALAM NEW YEAR,,,,



SALAM SEMUA,,

Apakah itu malam new year?

adakah sama cm malam Jumaat or malam2 yg lain??

hahahaha,,malam new year adalah malam yg bgitu dinanti2kan oleh semua..x dinafikan, aku pun rase ternanti2 kan malam tersebut..but adakah malam new year 2 best?hehehe

memg best pon,

kalau kat KL ni, memg banyak tempat untuk meraikannya,,antara tempat yang famous org salu berkumpul ialah :

1) Dataran Merdeka (of course)
2) KLCC
3) PUTRAJAYA
4) mapley hahaha

malam ni adalah malam new year,,tp aku xde mood nak kuar la plak,,save duit..huhu
ramai kawan2 aku yang kuar celebrate,,ada yg ajak aku,,ad yg x ajak,,
xpe aku cikit pon x kecik hati...aku ley kuar sendiri kalau nak kuar haha

Dengar cter sorang kawan aku ni sanggup lik kg nya yang kt JB 2,,then p masuk SINGAPORE lak,,ad sedara mara nak wat celebration new year kt recreation club ternama disana. sampai hati x ajak kan,,,,

ye r,,kita mana ad sedara orang singapore kan (shahir, ody abah)....hahaha
abah ad sedara siam relax je xde pon xcited nk lik GOLOK huhu

so, new year macam2 dorang wat,,kalo kt KL ni r antara yang dorg wat :





buang bayi??dosa ni........



berkumpul mendengar ceramah agama



pertunjukan bunga api,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

konsert nasyid


Memg macam2mende yang rakyat kita wat time ni,,untuk mereleasekan tension mereka,,
x salah pon,,huhu
so pandai2 r jage diri agar x jatuh ke lembah yang hina,,wahh apa aku merepek ni

so sekian la tulisan aku yang x seberapa..salam hahaha


No comments:

Post a Comment