~~KERETAKU~~

~~KERETAKU~~

Tuesday, February 8, 2011

BADMINTON~~




SETIAP MANUSIA DILAHIRKAN UNTUK MENJADI KHALIFAH DIBUMI INI
(intro xde kene mengena pon hahaha)

Tiap2 petang kita diperuntukkan masa untuk bersukan,,
namun semester ni..
aku punya peruntukan agak terhad la plak,,


why??
kelas aku semuanya petang2 belaka (menjangkau waktu maghrib)
hahahaha


so,,so,,so,,
terpaksa aku mencuri masa walaupun ia akan merugikan waktu pembelajaranku,,


BADMINTON!!
sangat best,,
lagi2 lawan orang yang sama terer ngn kita..
bukan apa,,
at least kita kira fight r ngn aku,,

bukan nak kata aku terer
tapi aku ni hah
x cukup kelengkapan nak p men,,
raket ada..
shutlecock ad..
net ad(yonex lagi)hahaha


aku selalu dikecam,,
ohhh...
sedih hahaha
aku xde tracksuit dan kasut badminton,,
zaman sekolahku da berlalu
kalo time 2 aku ade sume 2,,
skrg ni,,
ape yang ad aku bedal pakai..


maka,,
suar slek+tshirt+selipar = g main badminton,,hahaha
ni lah pakaian rasmi aku,,
but
kalo aku ikut code (sport attire+bakat semula jadi)
mesti aku punya perfomance lagi gempak..
namun,,
xde masa nak ikut 2 semua
apa yang ad pakai,,
so..


petang ni kuliahku batal,,
aku sedang bersiap mahu ke court (bukan kes UKM4)
tapi court yang orang salu men pukul2 bola tangkis 2 hehehe


selamat petang dan sehingga ketemu di lain masa,,
adiosss

No comments:

Post a Comment