~~KERETAKU~~

~~KERETAKU~~

Tuesday, February 8, 2011

HOLLAAA~~



Setelah menjalani minggu2 yang tenat,,akhirnya aku ada masa gak nak tulis something dalam halamanku ini,,cheewaaahh~~

tapi,,air yang disangka tenang,,rupa2nya kembali mengganas kerana tugasan yang datang bertubi2 bagaikan petir yang ingin menyambar budak yang bermain layang2 di berhampiran pencawang TNB,,isk3

tapi sebagai manusia yang kuat dan cekal,,kita mesti hadapi jua,,
ape barang duk bilik wat tesis x campor orang la hape then time nak LI berebut2 nak masuk goverment,,bajet dorang kenal ko??cantik cikit(aku pon still x dapat tempat LI)hahahah,,,

untuk 2 minggu ni,,aku rasa amat bangga dan sedikit terkilan,,

bangga sebab KSAJ da tamat,,peh penat woooo,,,
macam uruskan olimpik plak,,

bangga yang lain plak ~~ kerja aku x penah tamat,,sekurang2nya orang masih percaya dgn khidmat kita dan kebolehan kita,,
yep,,ko boleh pis!!
walaupun ramai orang x suka ngn aku (target telah dikenalpasti) haha

yang sedihnya plak,,
adoi,,,
LI..
bila la sempat nak uruskan,,
mintak2 kali ni dapat la,,sirih pulang ke gagang,,
KLUANG le tempatku ber LI nampaknya,,

lagi sedih,,
JKV ku telah hilang dari pandangan mataku buat beberepa ketika ni..
x tau la kat mana..
aku x ley watpe laaa,,
2 ketentuan..
so aku skg berdoa je motorku kembali kepangkuanku..
nek kete g kelas,,
nek kete
parking cam haram,,
nasib baik setakat ni x penah kene clamp..

lagi 1,,
berita sedihku,,
awekku,,
kejap ok jap dak ok,,
aku pon heran laa,,
aku sayang die..
tp
ntahla
nasib baik aku de 2 awek,,
awek ku yang kedua ni r wat hati terubat
walaupun sedikit kecil dan comel
but ajak p mana2 on je,,
aku heret sana sini..
kalo yang lama ni leceh..
nak berwayar sana sini..


ohh,,
CQ40 lamaku..
dan
HP(pe ntah modelnya,MINI kot)
terpaksa laa aku tgk movie guna laptop kecik,,
tapi bateri tahan lama,,
agak suka disitu,,
hahahahahahahah~~~

so,,untuk minggu2 mendatang
aku akan lebih sibuk..
dengan pelajaran,,
x lupa gak..
kerja2 amal,,
skang ni tolong banjir lak,,
mesti tolong..kalo x tolong orang akan ramai lemas..hahaha
so PAGOH..tunggu aku,,
makanan banyak..
aku tengok beras cecah siling dewan 2
suka rakyat MALAYSIA ni ek menderma..
bagus2
~~~~~~

so..next time aku tulis lagi..
skang da malam(pagi actually)
time for sleep..
bantal oh bantal,,
baibai..hahaha



No comments:

Post a Comment