~~KERETAKU~~

~~KERETAKU~~

Sunday, February 13, 2011

Malam yang sepi pi.. pi....



MALAM NI,,
pelajar UKM x dapat perkhidmatan wifi yang dibayar sejak awal sem,,
MARAH!!

perlu ke aku marah??
kalau buat assignment sememngnya memerlukan internet,,
tapi malam ni hampa,,
sumber
dari jurnal or website gagal untuk kudapatkan,,

ADOIIIH,,
kenapa la macam ni,,
dulu,,
ok jer
skg,,
tgh2 sem la kamu mmbuat ragam,,
nanti kontrak da nak abis,,perform balik,,
plastik2,,

ko ngn politik sama je,,
tiada sape2 yang akan membuat kerja,,or bagi perkhidmatan yang terbaik
dari mula,,TENGAH2(FOKUS DISINI),,
MAHUPUN time ending(kalo perform pon,,pasal nak something yang ada kepentingan bagi mereka,,-kontrak disambung-)...
hahaha

disini ada gambar entiti yang tgh jahanam skg,,





sengal tol la,,
maka dengan ini sya terpaksa ke fakulti saya (malam valentine)
disamping on9,,dapat saya mencuci mata haha
weii!!
xde port lain ke??
hahaha
kantoi2 je r,,
pebenda r,,




Taubat2 la,,
bukan aku baik sgt
but orang lain yang ngah belajar ni (aku)
perlukan kosentrasi hehehe

malam ni
aku akan duk kt cini seberapa lama yang boleh
semoga esok hari akan memberi lebih kemajuan dalam pelajaranku hohoh (kuiz2)

selamat malam (^_^)




No comments:

Post a Comment