~~KERETAKU~~

~~KERETAKU~~

Monday, October 11, 2010

Hafiz Rais : new era of my life..

Aku sangat gembira sejak akhir2 ni..maklum la, da ad WUK..sape ley bg aku menatang ni ske2 kan..memg aku struggle gler nak dapatkan menatang ni..WUK ni xde r mahal sgt, tapi bg aku, yg still student memg r agak mlampau kecik2 da dapat apa yang diimpikan.

WUK ni warne putih, ada kaki bulat2 4 biji..da guna seminggu, bau masih lg suci, maklumla plastiknya pn baru bukak 2 3 hari..So, bermulalah hidup aku untuk menjaga 2 ekor binatang yg pada ak ni adalah suatu yg agk mncabar..kerana ap?? kerana masa ni aku pnye kewangan agak kucar kacir akibat ketidak seimbangan fulus dan modal berbalik yang x balik2( apa aku merepek ni)!!hahaha..

Anyway, hope hidup aku akan lebih baik lepas ni..kalo bukan dari skg kita nak kumpul harta, bler lg..ye x??nak tunggu anak 2 3 baru nk start??So kita msti berani, dengan sokongan fmili dan rakan2(yg kuat bodek) insyaAllah semua hasrat kita akan tercapai..tapi mesti usaha..

Gambar2 WUK akan aku upload kemudian..syg sgt kat WUK DAN JKV!!

No comments:

Post a Comment