~~KERETAKU~~

~~KERETAKU~~

Tuesday, October 12, 2010

hari ini dalam sejarah..


Hari ni da masuk hari ke 3 ak x sentuh keje aku..padahal tggal cikit je..bler r aku ley wat keje ak ni ek..asal nak wat jek, ad movie baru yg mnjelma..dengan itu nafsu akan terarah kepada movie kerana menonton movie adalah lebih best dr wat assignment..

pape hal pn kat cini aku nak citer cikit pasal moto aku yg nama JKV 2..da lame aku x sentuh die,,sian aku tgk..takut die jeles lak dengan kehadiran WUK..

adoii!!
camana ni..xde r, aku rase die da byk bjasa kat aku..da lebih 25000 batu nautika kot aku jalan ngan die..tp nasib baik die xde wat hal sgt sepanjang jalan ngn aku..aku rase sok nak g jejalan ngan die r, lgpun rabu aku mmg xde kelas..nak basuh die, isi minyak kasi full tank(walaupun minyak akan dibalun oleh Tahir ngn Shahir wat g UO men badminton)..hahaha relax2 jgn mara beb..

So, aku harap aku akan tunaikan hasrat aku ni sok..
pada motoku yg hensem, jgn majuk2 ea..adik WUK 2 xkan menganggu kesetiaan JKV yg da lame kawan ngn aku..

hah x dilupakan jua, esok aku akan amik gambar JKV byk2 supaya ley masuk dalam blog aku ni hahaha..kepada Tahir,, jgn kaco aku kalo ngah taip blog, sekurang2 nya aku ad gak blog, walaupun aku hanya reti menaip je ( nk tukar background n tambah gadjet pn masih suam2 kuku je) haha

maka, dengan ini tepat jam 1.30 pg saya menangguhkan tulisan ni dengan majulah Arsenal untuk sukan negara..sekian
huhu







suasana di highway menuju ke selatan( km 218..)


Wajah JKV di kala zaman kegemilangannya...



Kelajuan yg amat laju
hahaha
patot r smpai Kluang dr Bangi cecah 5 jam
(pakej anta Hakim masuk Alor Gajah)

No comments:

Post a Comment