~~KERETAKU~~

~~KERETAKU~~

Sunday, January 2, 2011

~Emosi dan Perasaan,,,



Salam 1MALAYSIA

PELIK..PELIK DAN PELIK..

kenapa lah aku sejak akhir2 ni gelisah semacam

kuat merajuk, sedih dan macam2 lagi perasaan,,

mudah terasa dan rasa diabaikan,,
orang lupakan kita,,dan tuduh yang bukan2,,why aku?

mana kawan2 aku semua???
kenapa masing2 wat hal sendiri??
aku ni x wujud ke??

aku malas tuk menarik muka..sometime aku rasa aku hidup sorang2 lak
time nak guna je paggil,call,mesej,,kalau xde pape, dorang wat bodo je,,

ajak aku kemana2 bukan main semangat,, time aku ajak p mana2 lak mula la sibuk la hape..
ade keje la,,wet x masuk lagi la(sambungan episod dak JPA)haha

kadang2...

aku rasa aku sorang je yang semangat..x kesa la wat apa2..pegi sana pegi sini..urus tu urus ni..kawan2 aku semua??wat mende yang rasa ad kepentingan pada dorang je,,apa2 yang dorang rasa nak wat,,dorang wat,,

so,,wat malam ni,,memang aku tido r dengan basikal bodoh ni,,dengan dumble=beras 10 kampit..nasib baik ad tv wat hibur2 kan hati..memg agak boring kalo duk bilik je,xtau nak watpe,,

mungkin kerana bersendirian,macam2 perasaan timbul dlm diri,,jap sedih,jap sengih,jap nyanyi jap dgo lagu,,dan macam2 lagi,,waaaaa!!!

so,,sape2 yang terbaca page ni,,

janganlah tinggalkan kawan anda semua bagaimana terjadi kepada saya,,
Ingat semua,,susah senang mesti kawan2 diutamakan selepas keluarga,,TQ



No comments:

Post a Comment