~~KERETAKU~~

~~KERETAKU~~

Thursday, January 6, 2011

~~~~hari ni hari jumaat~~~~





YES!! selamat bertemu kembali,,,

sampai pon hari jumaat,,kehidupan yang indah bermula selepas tamat solat Jumaat,,

boleh jejalan,,tiada kelas dan tiada ko-k (malang bagi 1st year)hahaha
so setiap kalinya hari Jumaat menjelma, paling kurang pon kita akan plan apa yg kita nak wat pada sabtu dan ahad,,x dilupakan juga malam ni,,hehehe

so, basicly,,enjoy need our money,,kalo xde wet,,duk je r bilik bace "surat khabar"hahah
peh cam tahir siot...

kalo minimum belanja sekali keluar ke mall,,kita mesti ad rm50..ni hanya yuran hiburan saja x termasuk membeli belah huhu

minyak & tol :rm20
wayang :rm10
karaoke :rm10
makan dan rencam :rm10

selalunya,, kat mana shopping complex yang best ek?yg rasenya ade sume tempat untuk berhibur atau mencuci mata,,huhu

definisi shopping complex menurut aku :

1) ada wayang
2) ada karaoke
3) ada kfc mc d pizza hut
4) ada cool blog atau baskin robbin (untuk tahir saja)
5) ada kedai2 besar yg branded( al ikhsan,etc)

hahahaha

wajib2 sume 2 kene ada walaupun aku x kan wat 2 sume,,balik2 wayang karaoke,,2 je r yg dibuatnya,,

hehehe
setakat ni aku x jelajah abis lagi sume shopping complex kt Klang Valley ni,,maybe separuh da g kot tp yg selebihnya nanti insyaALLAH aku g,,bukan apa,,saja2 je g,,x watpe pon,,

hahaha
org cakap,,kalo g wayang ke hape ke karaoke budak ni mesti suke enjoy,,lantak la,,aku enjoy pakai wet pt, aku bayar balik,,bukan pakai wet JPA(wet 2 adalah amanah,,sambungan dari episod penerima JPA)haha amik korang se das!!

so,,untuk nest episode aku akan citer tempat2 yang aku dah g sepanjang kt UKM ni,,

selamat petang semua,,,huhuhu


No comments:

Post a Comment