~~KERETAKU~~

~~KERETAKU~~

Saturday, January 15, 2011

Perangai manusia pelik,,,,,



Sekarang jam 5.00 petang,,,
Sabtu / 15.1.2011

Aku kat bilik,,
pelik dan pelik,,
nape aku ada kat bilik,,
pe barang ade kereta tapi duk bilik,,
tapi 2 la hakikatnya,,

Pagi tadi,,smpai jam3ptg barangkali,,,
aku ade kat PERMAJ,,
bersama kawan2 dan adik2 PERMAJ,,,

selalunya,,kitorang akan keluar bersama2...
tapi aku rasa,,da lama kita x keluar bersama,,,

hari ni aku da peruntukkan hari aku tuk dak PERMAJ

bukan setakat hari ni je,,

malah,,tiap2 hari,,,

tapi, apa masalahnya dengan hari ini,,,

Maybe ni la tanda2 org da berumur,mudah kecik hati..haha
xpe la semua..
thankz la 4 ur cooperation arini,,



Aku sanggup membantu sampai bila2 pon,,2 janji aku pada PERMAJ,,
selamat petang dan selamat tidur bagi yang tidur petang haha

3 comments:

  1. hoho.. mudah kecik ati..
    touching ka?
    haha (^_^)
    bgus la apis rais berkhidmat tuk PERMAJ
    god luk!
    hoho

    ReplyDelete
  2. pe cer dok? asyik kecik hati je.... semalam sape je y g?

    ReplyDelete
  3. ena,,bese laa,,waktu2 genting cam ni
    zuha:aku kecewa,,

    ReplyDelete