~~KERETAKU~~

~~KERETAKU~~

Thursday, January 20, 2011

~~sahabat yang baik~~luahan seekor ayam serama...




Selamat hari Jumaat dan bersolat Jumaat,,hehehe
hari ni hari Jumaat,, sayyidul ayyam,,,

hari ni,,aku bangun tido je,,aku masih x ley lupa tragedi semalam,,
bru aku ingat, Thaipusam,,
maybe kalo Hari Raya Puasa ley la kot dorang nak bermaafan,,
tapi dorg ikut Thaipusam patot la gayanya cam 2,,

x kesa lah,,
tapi aku mmg da terkena semalam,,

hari ni,,aku nak la sentuh cikit tentang gejala2 x sehat ni,,
contohnya kronisme,,,

pa die ek menatang 2??
kronisme + konspirasi + manusia yang menurutinya = aku jadi mangsa

eh,,tol ke aku punya rumus ni??
jap2 aku tol kan,,hahaha

kronisme + konspirasi + {kepala geng + manusia yang menurutinya(x7)}
= Hafiz Rais


Kawan2,,
pening aku nak tengoknya,,
masing2 muka bukan main matang,,
tapi macam mana ley jadi ek??


tengok yg sorg 2, mak aii alimah,,tp terjebak
yg sorg 2 plak, aku rase die plg baik la, ley follow gak
yg sorg ni, aku rase die mmg da lame x ske ak,
yg sorg ni plak attact sorg automatik kt sana terasa(saling berhubungan)
yg ni plak,, men ikut je,suka tumbuk org
hok yg ni,,aku rase die x bape benci aku sgt,,die ok ngn aku(PSP)
yg ni kot,,aku rase die kepala,,msg aku x paham then ckp aku wat perangai,,


aku tau korang kuat,,
aku pon sebahagian dari korg,,
tapi da wat salah,,usahkan maaf tegur pon x nak,,
aku tuntut sapaan je dar korang,bukan sarapan,,
bukan susah pon,,
ego berkelompok korang 2 ketepikan la..
aku da x kesa da x ajak ke sarapan ke ap,,
tapi korang yang wat bodo ngn aku,,
so aku x kesa la nak wat makin bodo ngn korang (such as dis post),,,


aku rase post aku ni,,ayam serama pon ley paham,,
xkan korang lagi slow dari ayam serama kot (sentap),,

nak dituntun ke sana sini,,,,

~saya ayam serama,,saya x x pernah mengamalkan konspirasi kerana saya ada pendirian saya sendiri,,jika kamu manusia,,kamu patot malu dengan tindakan kamu kerana kamu manusia dan ada otak,,,


adegan ketika 2 org dri mereka chat di FB:

eh ko da tegur apis ke??
lom2,,xyah tegur,,pe barang tegur die,,
geng kita kan ada,,

ingatlah,,time sng x lama,,
pasti ad time yg korang akan alami kesusahan,,
jangan fikir hidup ini indah ke penghujungnya,,


cuba salah sorg dari korg berada ditempat aku skg,,kasi test cikit tengok ape jadi,,
masih dengan ego yg tinggi??

ya,sudah tentu,,
orang yang selalu buat bende,,demi kepentingan die,,mmg xkan ley jatuh tahap keegoannya(untuk seorang individu saja, teka la kalo terer),,

ajak kembo,,
kembo ckp ngn aku pon,,salah sorg ajak gerak pon time pg nak gerak 2,,
yg lain2??wahh awal2 da stanby,,
then suh naik kete aku,,
asal x nak naik kete korg je??
salah sorang dari mereka,,ad post kat FB malam sebelum gerak,,
apa??teruja??
aku pon teruja gak,,kerana korang tinggalkan aku,,


oopss lupa,,kembo x daftar ahli kete korang..
Kembo,,die nak kamera ko je weh,,sedar lah cikit,,
tapi nasib baik,,muke dorang lgsg x de dlm kamera ko kan,,
terselamat la kamera ko dari capture muka2 orang yang lupakan kawan,,


INI HANYALAH LUAHAN,,SAPE YANG TERBACA X PAHAM xpe la..
pasal aku mmg tujukan wat org yang paham je,,
pasal aku mmg suka org yang tersedak ketika makan tp demi untuk nk menyedarkannya,,
susah nak sedarkan ni,,kelompok la katakan,,hahaha

ok2,,fun time starting after Solah Jumaat,,
ada duit keluar lah esok or lusa,,kalo x,,duk lik je r wat tesis,,hehehehe

SALAAAMMM!~~


No comments:

Post a Comment